KONFERENCE A KONGRESY
Moderní kongresové, konferenční a zasedací prostory Grand Hotelu**** Imperial nabízejí možnosti kombinace, uspořádání a kapacity k pořádání nejrůznějších akcí – od těch menších pro nejvýše 30 osob až po setkání více než 200 účastníků. Takový rozsah umožňuje spojení Velkého sálu s Café Imperial a jeho VIP salonkem. K dispozici je pak samostatný prostor, oddělený od zbytku světa posuvnou stěnou a poskytující vedle baru a občerstvení z kuchyně restaurace Zlatý kohout i vlastní hygienické zázemí.
Nabízíme krátké coffee breaky v různých variantách i celkovou organizaci programu svatební hostiny nebo vícedenního firemního či obchodního zasedání včetně ubytování a gastronomického servisu zkušeného týmu restaurace Zlatý kohout.
Naši odborníci pro Vás zajistí kompletní konferenční služby dle Vašich přání.
VIP SALONEK CAFÉ IMPERIAL
Prostory VIP salonku Café Imperial jsou svým umístěním, samostatně odděleným vchodem a kapacitou 30 osob vhodné pro menší akce jako jsou obchodní jednání, firemní prezentace, školení a pod. Samozřejmostí je variabilní uspořádání prostoru podle Vašeho přání.
SALONEK ZLATÝ KOHOUT
Stejně jako VIP salonek Café Imperial je i salonek Zlatý kohout svou kapacitou vhodný pro menší setkání. Svým umístěním v bezprostředním sousedství restaurace Zlatý kohout se hodí k pořádání rautů, svatebních hostin, firemních večeří a dalších setkání spojených s dobrým jídlem a pitím.